sobota, 19 września 2015

Animals - bingo&memory

Wiele razy w postach przewijał się motyw zwierząt.

Był już post o piosence SSS Walking in the Jungle, który możecie przeczytać tu.
Niedawno wrzuciłam też  post Whose tail? , a jeszcze inne flashcards, bingo i memory pojawiły się w poście Animals.

Dziś zrobiłam koleje już bingo ze zwierzętami. Mam dwa zrobione przez siebie i kilka innych pobranych z sieci, ale za każdym razem, gdy zaczynam zajęcia z nową grupą czegoś mi brakuje. Albo w jednym bingo jest za mało zwierząt, albo nie ma podstawowych typu cat/dog, albo są za trudne. Dlatego nowe bingo dostosowałam do potrzeb mojej nowej grupy i już w przyszłym tygodniu wypróbujemy :)


Plansze:










Karty do bingo:




Karty do bingo, które wydrukowałam podwójnie i mam zamiar wykorzystać jako memory.


Enjoy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz