poniedziałek, 12 października 2015

I Spy with My Little Eye

Ostatnio kilka osób pytało, czy mam więcej ćwiczeń typu "I Spy with My Little Eye".
Dziś stworzyłam kilka zestawów.

Są dwie wersje każdego ćwiczenia. Wersja nr 1 - z obrazkami, wersja nr 2 - wyrazy.

1. Food 


2. Body parts 






3.Toys



Powyższe ćwiczenia można pobrać TU (pdf)

Idealne dla przedszkolaków, którzy potrafią zapisać cyfrę lub dla pierwszej klasy, która uczy się danego słownictwa. 

Powtarzamy liczby od 1 do 10 oraz ćwiczymy nowe słownictwo. 
Później możemy poprosić dzieci o pokolorowanie przedmiotów wg instrukcji nauczyciela. 


Jakiś czas temu wrzucałam na fp wersję "I Spy with My Little Eye" ze zwierzętami. 




4 komentarze:

  1. świetne ! ;D kochana powiedz w jakim programie robisz takie zestawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To w PicMonkey :) Teraz zaczynam poznawać Canva, ale tak przyzwyczaiłam się do PicM, że ciężko mi się przestawić na coś innego, nowego.

      Usuń
  2. Super, przyda się na zajęcia indywidualne, bo już nie mam siły nic przygotowywać... a w Internecie (poza blogami oczywiście :P) jakaś słabizna ;)

    OdpowiedzUsuń