niedziela, 1 maja 2016

Fruit Dobble

Dzisiejszy wpis jest kontynuacją wczorajszego, owocowego, wpisu, z którego mogliście, i wciąż możecie, pobrać fruit flashcards i bingo


             
Przygotowałam też FRUIT DOBBLE. 

Słownictwo wykorzystane w kartach:


Karty: 








Zasady grania w Dobble znajdziecie TU  (w oryginalnej grze gra się jedną kartą <tą ostatnią zdobytą>, ja czasem modyfikuję zasady i szczególnie z młodszymi używamy wszystkich zdobytych kart. Ważne żeby przyłożyć obrazek do obrazka i go nazwać).

Dobble, które zawiera same obrazki może być wykorzystywane w nauce wszystkich języków, ale nie tylko. Moja rodzina i znajomi uwielbiamy wszelkie gry, a Owocowe Dobble sprawdza się świetnie jako piknikowa gra w rodzinnym gronie.

W Dobble, akurat inne niż owocowe, grałam również w grupie (10-osobowej) 3-4-latków. Jak?
Siedzieliśmy w kółku. Na środku kładłam dwie karty i wspólnie szukaliśmy wspólnego elementu i nazywaliśmy go.


WSZYSTKIE KATY DO POBIERZECIE STĄD / DOWNLOAD HERE

Obrazki wykorzystane karty pochodzą z darmowych zródeł takich jak pixabay.com, openclipart.org i sweetclipart.com





3 komentarze:

  1. Super materiały, już wydrukowane. To teraz może WARZYWKA?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warzywa już w produkcji. Wrzucam wieczorem :)

      Usuń
  2. Jesteś niezastąpiona w tworzeniu wersji Dobble :-)

    OdpowiedzUsuń