czwartek, 1 marca 2018

Spelling

Nowe ćwiczenie, którego celem jest powtórzenie słownictwa oraz pisowni, a przy okazji można również powtórzyć literowanie.

Do gry potrzebujemy jedynie: 

- wydrukowanych i zalaminowanych plansz, 
- kostki,
- mazaka do tablic suchościeralnych.



Uczeń rzuca kostkę i jego zadaniem jest zapisanie wyrazy, który znajduje się pod wyrzuconą cyfrą.

Jak tylko wrócę do pracy po L4 mam zamiar dać szablony kółek chętnym 3-klasistom i jako dodatkowe zadanie, w domu, narysują obrazki prezentujące słowa z naszych ostatnich zajęć, a na kolejnych zajęciach zagrają w parach. Po zapisaniu słowa pisownię będą mogli sprawdzać w swoich notatkach i sami będą przyznawać sobie punkty.

5 komentarzy:

  1. Cudowne, jutro wypróbuję na trzeciej klasie podstawówki i słownictwo z jedzeniem. Dziękuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł:-). Zbieram wlaśnie takie, ktore urozmaicą mi potyczki z pisaniem. Mam na zajeciach indywidualnych dziecko z bardzo nasiloną dysortografią ( kl.3 SP) . Ciekawe ćwiczenie dla niego. W jakim programie zrobiłąś te kółeczka z obrazkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) Kółeczka zrobione w PicMonkey :)

      Usuń
    2. Dziękuję. Chyba się zaprzyjaźnione z Picmonkey��

      Usuń
  3. Fajny pomysł... moje przedszkolaki pisać po angielsku nie potrafią, ale zrobiłam swoją wersję po polsku i dziś pięknie śmigały... nie ma jak dobra inspiracja dziękuję, Ela

    OdpowiedzUsuń